scroll
home | expertise

Telecommunicatie

Uit onderzoek blijkt dat inkopers van zakelijke telecommunicatie het liefst met één partij samenwerken. Dit garandeert optimale integratie, kostenbesparing en er is een aanspreekpunt. Geldt dit ook voor u? Wij helpen graag.

Telecommunicatie en telematica

Wij ondersteunen bedrijven bij alle aspecten van communicatie en telematica en houden medewerkers mobiel én zichtbaar. Onze zakelijke telematica- en telecomdiensten zijn erop gericht om korte lijnen nog sneller te maken. U kiest voor ons omdat wij kwalitatief zeer hoge telefonie diensten, specialistische support en probleemloze oplevering garanderen. Of het nu gaat om zakelijke VoIP, mobiele telefonie of vaste telefonie. Alle telecommunicatie diensten leveren wij uiteraard tegen vlijmscherpe prijzen en een transparante tariefstructuur.

Voor wie?

Wij rekenen middelgrote en grote bedrijven en instellingen van 1 tot 20.000 medewerkers tot onze klantenkring. Onze kracht? Wij stroomlijnen de verschillende telecommunicatie processen binnen uw bedrijf zo optimaal mogelijk, zodat u zich kunt richten op uw eigen business en doelstellingen.

Hoe werkt het

De medewerkers van uw bedrijf of organisatie kiezen hoe en wanneer ze bereikbaar zijn en welk device ze daarvoor willen inzetten. Schakel Movida ook in als uw telecom operator: waar nodig vangen wij uw telefoontje op. Kostentechnisch houdt u de vinger aan de pols, dankzij scherpe contracttarieven en financiële signalering. Elke installatie geschiedt op ‘one stop’ basis: u ontvangt nieuwe en vervangende toestellen op iedere gewenste locatie, geïnstalleerd én ingebouwd met de juiste gegevens, instellingen en (CRM) data.

VoIP zakelijk bellen

Dankzij VoIP (Voice-over-Internet-Protocol ook wel Voice over IP of IP telefonie genoemd) gaan spraak en andere digitale informatie over het internet of intranet. Om zakelijk te bellen is niet langer een analoge lijn (PTSN) of digitale telefoonlijn (ISDN) nodig. Met VoIP kunnen medewerkers veilig en gratis bellen binnen uw eigen zakelijke netwerk, in binnen- en buitenland én hebben ze tegelijkertijd toegang tot alle noodzakelijke gegevens. Ideaal! Aansluiting op andere installaties en systemen is eenvoudig te regelen. Dat scheelt in de kosten. Met VoIP worden vaste en mobiele telefonie geïntegreerd en kan iedereen zelfstandig een doorschakeling regelen.

Mobiele telefonie

Mobiel bellen was ooit erg duur en ingewikkeld. Deze tijden zijn gelukkig veranderd. Wij realiseren dagelijks aanzienlijke kostenbesparingen voor bedrijven voor telecomgebruik en mobiele apparaten. Hierbij blijven gebruiksgemak en keuzevrijheid gehandhaafd. Dankzij onze 1e-lijn expert- en serviceteams blijft u ‘in de lucht’. Afhankelijk van uw SLA (Service Level Agreement) garanderen we binnen 24 uur reparatie of vervanging van het toestel, ook in het buitenland.

Vaste telefonie

Bellen en internetten via een vaste lijn is een aflopende zaak. Het einde van ISDN (Integrated Services Digital Networks) is al aangekondigd. Heeft u nog een ISDN centrale? Dan is het goed om over te stappen naar een alternatief zoals VoIP. Uw centrale hoeft namelijk niet meer vanaf een vaste plek te worden bediend. Ook is het niet nodig om verschillende nummers en dito adressen te hanteren voor vast en mobiel. Advies nodig? Laat het ons weten. Wij helpen u snel én voordelig de elektronische highway op.

Wilt u informatie over kostenbeheer van uw telecommunicatie? Klik dan op onderstaande knop.

Telecom Expense Management