scroll
home | expertise

Telecom Expense Management

Welk systeem voor zakelijke telefonie of telematica u ook kiest, Movida zorgt voor een optimale balans tussen keuzevrijheid en het gemak voor de gebruiker. Uiteraard tegen zeer scherpe prijzen met transparante tarieven. Zo dragen wij bij aan besparingen op telecom.

Kosten beheer, besparen op telecom

Kosten besparen op zakelijke telefonie en telematica is uiterst belangrijk voor een organisatie. Bij Movida is Telecom Expense Management één van de speerpunten. Wij zorgen voor goede overzichten, rapportages en analyses van de telecom kosten zodat u altijd juiste keuzes maakt.

Medewerkersprofielen in de eigen webshop

In de bedrijfswebshop – waarin ook uw ‘enterprise app store’ is opgenomen – stellen wij zorgvuldig functie- en medewerkersprofielen op. Hier leggen we ook gelijk de mogelijkheden en beperkingen vast. Het voordeel hiervan?

  • Medewerkers bestellen geautoriseerde toestellen en apps rechtstreeks via de webshop
  • De abonnementskeuze en bereikbaarheidseisen zijn afgestemd op het individuele profiel en het bedrijfsbeleid
  • Er is een signaleringsfunctie bij het overschrijden van het individuele telecombudget en -begrenzing
  • Beveiligde data, ook bij bestaande toestellen en BYOD – Bring Your Own Device.

Geen werkdruk voor uw IT-afdeling

De medewerkers van Movida vangen alle vragen en problemen over de werking van apparaten, accessoires en inbouwapparatuur op. Ook voeren zij policies en updates centraal in. Dit voorkomt extra werkdruk voor uw eigen IT-afdeling en scheelt in de kosten! Uw medewerkers kunnen zich richten op de bedrijfsactiviteiten die belangrijk zijn voor uw organisatie, terwijl onze medewerkers zich druk maken over uw telecom. Handig.

Daarnaast hebben uw medewerkers rechtstreeks toegang tot onze support medewerkers, Zij kunnen daar altijd terecht met vragen over bestaande toestellen en accessoires en ook over de nieuwste releases van hardware en updates.

Besparen dankzij goede financiële rapportages, analyses en monitoring

Meten is weten. Bij Movida houden we van gecontroleerde en meetbare processen. Door onze hoge automatiseringsgraad bieden wij u – per medewerker – inzicht in toestelinformatie, toestelregistratie en het gebruik. Wij houden ook vinger aan de pols bij de door u geselecteerde operators en service providers en indien noodzakelijk implementeren wij benodigde aanpassingen onmiddellijk. De koppeling tussen de centrale en mobiel zorgt ervoor dat alle gegevens inzichtelijk, transparant én realtime opvraagbaar zijn.

Deze services zijn inbegrepen:

  • Maandelijkse upload van alle gegevens
  • Verrekening op één factuur
  • Automatische kostenallocatie
  • Analyses op basis van gespreksdetails
  • Via monitoring en signalering naar eindgebruikersbewustzijn.